<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15851277\x26blogName\x3dEn+Route+to+Darwisy\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://darwisy.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://darwisy.blogspot.com/\x26vt\x3d-802622668073036328', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Tuesday, September 06, 2005

The Seventh Day

Hari nie dah Tujuh hari aku bernafas...
dan hari nie juga papa keletihan...
bgn ngan papa dan abg aki pukul 10 pagi...
cam marathon day plak...

papa juga yg siapkan aku hari nie...
mandi, pakai baju seme...
pastu papa amik abg aki bawa mandi seme...
yelahkan...
abg aki nie jeles je manjang...
boring siot...

papa layan abg aki sampai lepas zuhur...
mereka turun dan papa dan mama lunch bersama...
lepas tu papa pergi uruskan pendaftaran surat beranak aku...
yeay yeay...
akhirnya termaktub sudah...
nama yg akan disebut apabila aku meninggalkan dunia ini ialah Umarizz Darwisy B. Rozinor...
aku akan menggunakan nama ini sepanjang hidup aku...
yeay yeay...

but the happiness tak lama...
bila papa balik...
rambut abg aki dah tokak kat depan...
mama cakap kat papa yg mama yg potong...
bleh percaya ke...
tapi papa kewl je walaupun papa dah tahu citer sebenar dari abg aki...
but papa memang frust sebab papa sempat talk ngan aku sorang sorang...
pasal bende nie...
aku layan jelah...

lastly masa makan malam...
papa cam biasalah...
kalau bad mood...
seme org dier nak telan...
sampai mama menangis...
aku dah tahu dah apa pasal...
tapi papa kewl mendam perasaan...
perasaan yg kalau meletup...
takde sapa yg dpt tahan...
jgn cabar papa aku...
tapi aku kesian dgn papa...
he's all alone actuallynya...
protecting his family...
and no one understand him...

dlm bilik...
kita seme layan vcd the making of "Fuuyo: Afdlin Shauki"....
papa dpt cd nie ptg tadi...
excited papa dpt cd nie...
besh woo lagu lagu yg diperdengarkan...
layan...
sambil papa, abg aki, dan diikuti mama selepas menyusukan aku...
makan fries dan nugget...
ches tak ajak aku pun....
pastu papa ajak mama buka hadiah aku...
punyalah byk baju...
takde bende lain ke nak bagi...
kata papa...

lastly seme penat...
dan blog aku nie akhirnya diisi oleh papa...
sebelum papa pun join tidur sama...
esok genap arr seminggu kelahiran aku...

Selamat Hari Jadi yg Ke-1 minggu Umarizz Darwisy...
semoga panjang umur...
murah rezeki dan ceria selalu...

chill out...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home