<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15851277\x26blogName\x3dEn+Route+to+Darwisy\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://darwisy.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://darwisy.blogspot.com/\x26vt\x3d-802622668073036328', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Friday, September 02, 2005

Mama Discharge | Day 3

today tak banyak progress aku...
masih duduk dlm incube walaupun semalam Dr kata aku bleh keluar ke nursery pukul 9 pagi...
but still masih dlm jagaan rapi...
mama dah bleh discharge hari nie...
pukul 12 tgh hari dah keluar...
tapi aku masih ditahan...

Papa, Mama dan Abg Aki melihat aku sebelum balik...
they receive goodnews from the Nursery sebelum mereka balik...
aku dah dikeluarkan dari incubation room...
dan telah diletak kat dlm nursery room..
tapi masih dlm jagaan...
aku perlu menerima antibiotik 3 hari berturut turut...
and mama trus breastfeed aku...
my first momma milk's...
uhhhh....sedapnya...

aku minum susu lama gak...
amik masa 2 jam lebih arr...
papa ngan abg aki rasanya mesti tidur menunggu aku...
dan jangkaan aku betul...
mereka penat menunggu...

abis breastfeed dlm pukul 3 lebih...
mama pulangkan aku semula pada nurse dan kiss and sempat suruh aku be good boy and suh jaga diri...
and mama go home dgn janji yg malam akan dtg breastfeed aku lagi...
so aku pun lepak arr dlm bilik nuresery praktis high dan low note sambil cuab dptkan posisi tidur yg selesa...

dlm pukul 10 mlm...
mama, abg aki ngan papa datang melihat aku...
lepas papa tgk aku...
mama pun masuk dan breastfeed aku...
sementara papa lepak ngan abg aki kat luar...
aku masa menyusu bleh dengar abg aki menyanyi kat luar...
uh jelesnya aku...
kene study high dan low note aku...
hehehhee...

mama breastfeed aku selama 2 jam juga...
dan selepas itu mama pun pulangkan aku semula pada nures dan meninggalkan kata kata azimat utk aku...
esok aku akan tunggu mama, papa dan abg aki...

aku anak merdeka...
aku nak keluar esok...
itu yg papa janji dgn aku...
apa apa pun aku akan dikeluarkan esok...

insyaallah...


Visual ini telah papa edit...
kerana saja je dier ckp...
nak kasi suspen sket pada pembaca...
nanti tak besh arr dpt tgk muka aku yg comel dan hensem nie...
hehehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home