<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15851277\x26blogName\x3dEn+Route+to+Darwisy\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://darwisy.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://darwisy.blogspot.com/\x26vt\x3d-802622668073036328', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Thursday, September 01, 2005

Incubation | Day 2

Today tak banyak progress...
aku terpaksa dipisahkan sementara dari mama dan papaku...
papa selalu dtg menjenguk aku kat incube room...
aku hanya dpt tgk muka mama skali je time nie...
itu pun waktu malam...
tapi aku dpt rasakan yg mama ade dekat dgn aku...

Dr masih merawat aku...
circulation shock yg aku alami masih dlm rawatan...
dah berapa byk CC dripping dah dimasukkan...
yg aku nak skang nie adalah susu mama aku...

but the days ends camtu aja...
aku dpt rasakan yg mama kecewa sebab tak dpt pegang aku...
tapi aku gembira sebab papa sentiasa melawat aku kat incube room...
dan Dr dan paed mengesahkan kalau takde apa apa...
pukul 9 mlm aku dah bleh kuar dr incube room...
wajah papa ceria kembali...
menanti jam 9 mlm utk beri aku kat mama aku...

tapi malangnya...
aku masih ditahan dlm incube room...
dan memerlukan lebih kurang 18 cc of dripping sebelum aku dikeluarkan...
aduh...bosannya...(cam tahu je aku bosan org yg menulis nie)
wajah papa menunjukkan ketidakpuashatian...
tapi mama menenangkan papa..
so akhirnya aku sendiri kembali...
menanti jawapan yg blom pasti...

tapi Dr janji yg tomorrow morning aku dah bleh breastfeeding...
muka papa dan mama seperti berhenti berharap...
berdoa agar aku selamat, insyaallah...

bersambung...

fuuyo aku dpt hadiah siot...
dari pihak hospital...
dan org yg melawat...
biasalah Baby Merdeka...
hahaha....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home