<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15851277\x26blogName\x3dEn+Route+to+Darwisy\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://darwisy.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://darwisy.blogspot.com/\x26vt\x3d-802622668073036328', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Saturday, September 03, 2005

Anak Merdeka dah Merdeka | Day 4

Hari nie Hari paling gembira...
but in the morning aku keseorangan...
Papa, Mama dan Abg Aki belum lagi sampai...
mereka dtg dalam pukul 1 lebih camtu arr...
untuk mengambil aku...
aku telah didischargekan bersyarat oleh Dr...
aku harus datang esok utk my last antibiotik injection...

Papa uruskan semuanya...
Mama dan Abg Aki menunggu Papa...
setelah semuanya selesai...
Nurse briefing papa ttg appointment aku akan dtg...
papa terus request nak tukar pada Personal Dr Papa yg take care Abg Aki sebelum nie...

sementara Papa kene brief tu...
nurse menukar pakaian aku kepada yg dibawa oleh papa...
wah semenya baru tu...
hensem gak aku nie...
hahahaha...
perasan....

setelah semenya selesai...
Papa memanggil mama utk mengambil aku sebab Papa byk barang yg nak diangkut...
nak jaga Abg Aki lagi...
then mereka dan aku pun say goodbye pada nurse...
ucapan terima kasih tak luput dr mulut Mama dan Papa...

aku dibawa pulang kerumah...
Papa menyambut aku dgn Gula, Garam dan Madu dipintu rumah...
lama gak arr tunggu kat luar dgn mama...
sementara Papa sediakan barang barang tu...
kali pertama aku merasa bende manis dan masin...
kira ok arr tu...

selepas ini...
papa tak abis abis mengomol aku...
sampai Mama dan Papa tertidur arr...
bila tgk aku shiok tidur...
Abg Aki sensorang layan Playhouse...

sebelum tu Papa taksub mengambil gambar aku utk blog aku nie...
hehehhe...
nanti Papa upload arr gambar tu utk koang seme tgk...
gambar Abg Aki bleh dilihat kat sini....
http://danishmuqri.fotopages.com

beshnya dapat balik kerumah...
huhuhuh...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home